17 Mart 2014 Pazartesi

SIMATIC STEP 7 Professional (TIA Portal) V13 & PLCSIM V13 TRIAL Download



İndireceğiniz dosyaları bir klasör içine yerleştirip .exe uzantılı dosyayı çalıştırdığınızda partları birleştirerek size kurulum işlemini başlatacaktır.Daha sonra kurulumu tekrarlamak için part dosyalarını sizin belirlediğiniz bir klasöre çıkarılmasını sağlarsanız tekrar bu birleştirme sürecini beklemeden kuruluma geçebilirsiniz.


Kayıtlı müşteri olarak SIMATIC STEP 7 Basic ve Professional V13 içinDeneme indirebilir ve 21 gün boyunca test edebilirsiniz.Yazılım ihracat kısıtlamalarına tabidir ;indirme sadece kayıtlı kullanıcılar için kullanılabilir .PLCSIM için Açıklamalar :TIA Portal'ın bir sürümü bilgisayarınızda zaten yüklüyse, STEP 7 Professional (örneğin, indir) kullanırken PLCSIM V13 erişilebilir olmayabilir.
Çözüm: Yine PLCSIM V13 kurulumu başlatın ve onarma seçeneğini kullanın.
 


Yaklaşık (10*650MB) 

SIMATIC STEP 7 Professional V13 & PLCSIM V13 TRIAL Download


https://twitter.com/naturaotomasyon



counter Kez Görüntülendi.(Views)

17 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler ancak siteden indirmek için üyelik istiyor free nasıl indirebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Ücretsiz üye olabilirsiniz. Yine de üye olmadan indirmek istiyorum diyorsanız, aklıma gelen "torrent" var.

    YanıtlaSil
  3. Trial işime yaramıyor, yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook sayfasından mail adresinizi bırakın.

      Sil
    2. İyi günler Hayri bey benim Tia Portal versiyon 13 tam sürüme ihtiyacım var ege Üniversitesi'nde öğrenciyim Yardımcı olabilir misiniz.

      Sil
    3. Facebook sayfasından mail adresinizi bırakın.

      Sil
  4. Kolay gelsin. İndirmek için üyelik, üyelik için de "alias" yani forumdan bir referans istiyor. Üyelik isminizi söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler,exe uzantısı hariç tüm partları indirdim fakat exe için ihracat kısıtlamalı ürün diyerek registration sayfasına yönlendiriyor,firma adı zip code gibi bilgiler var,bu bilgileri giriyorum ancak bilgileriniz sadece latin karakter olmalı diyerek onaylamıyo,tüm karakterleri tek tek inceledim hiç bir sorun yok sizin başınıza daha önce geldi mi,bir bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım için teşekkürler,exe uzantısı hariç tüm partları indirdim fakat exe için ihracat kısıtlamalı ürün diyerek registration sayfasına yönlendiriyor,firma adı zip code gibi bilgiler var,bu bilgileri giriyorum ancak bilgileriniz sadece latin karakter olmalı diyerek onaylamıyo,tüm karakterleri tek tek inceledim hiç bir sorun yok sizin başınıza daha önce geldi mi,bir bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğiniz gibi bir problem ile karşılaşmadım. mail adresinizi bırakın mail üzerinden iletişim kuralım, yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
    2. bende aynı sorunla karşılaştım , bir çözümü var mı acaba?

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. 10 kere indirdim win 8 win 8,1 win 8,1 pro ve win 7 hiçbirinde kuramadım direk hasarlı dosya diyor.

    YanıtlaSil
  8. merhaba arkadaslar;
    smatic s7-1200 sp1 v.13 programı lazım siemens den kayıt olmaya çalıştım fakat alias(referans) ismi gerekiyor o yuzden olamadım yardımcı olursanız sevinirim ??

    YanıtlaSil
  9. Tıaportal da sadece s7-1500 ü simülasyon yapabiliyorum diğer plc çeşitlerinde nasıl yapabilirim.

    YanıtlaSil
  10. step 7 professionla v13.0 sp1 requires step 7 v3.0 or winCC v13.0 as installation requrement. system is unable to locate this version on the computer hatası veriyor ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar bir türlü indiremedim mail adresim: onur-cetiner-45@hotmail.com
    bana gönderebilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...